
Het niet te onderschatten belang van je imago en identiteit
De afgelopen maanden is, zowel door de crisis als door de binnendruppelende uitslagen van diverse meerjarensubsidies, veel geschreven over de rol, de waarde, de functie van kunst. En wellicht heb je, in de maanden dat jouw praktijk stil lag…

Functionele tranen, de ui als basis voor je conceptontwikkeling
Functionele tranen, de ui als basis voor je conceptontwikkeling
Fondsen: "Denk vooraf na over een alternatief."
Het is niet niks, in onzekere tijden een nieuw project starten. Toch is er veel kunst gemaakt de afgelopen tijd en zijn fondsen…

Vitaminen voor cultureel ondernemers
Het gaat goed… toch?
Stel, je bent gestart als cultureel ondernemer en tegen de ideeën van de populaire opinie en bezorgde ouders in gaat het wonderwel goed. Je hebt verschillende opdrachtgevers, bent lekker aan het werk en moet misschien…


Mond-tot-mond reclame start bij jou!
Veel kleinere culturele projecten zijn in het bereiken van het juiste publiek voor een groot deel afhankelijk van goede mond-tot-mond reclame. Afhankelijk zijn van deze ‘verdiende’ middelen (in tegenstelling tot ‘betaalde’ middelen als…